Hierboven staat mijn Goo shader voor de vloer. Ik heb tijdens Aaron's les een hoop overgenomen van wanneer hij een soort wavy shader maakte. Ik heb sliders gemaakt voor de Wave Speed en UV speed. Valentijn (geloof ik, weet niet meer zeker wie het was) stelde voor om de UV speed ook te koppelen aan de Wave Speed, maar die vond ik te snel gaan. Daarom zijn ze nu twee losse onderdeeltjes die te sliden zijn in de Unity Inspector if needed. En dat needde ik! In de game zag de golfbeweging er nog te onopvallend uit. Samen met Meindert en Aaron heb ik er nog even naar gekeken en heb ik van het model voor de vloer uiteindelijk een plane van gemaakt, omdat dat veel mooier werkte. Hierboven is mijn tweede shader, de hologram shader. I'll be honest, ik heb tijdens het maken van deze shader maar wat gedaan :p. Nouja, eigenlijk gewoon veel geprobeerd en gekeken wat dat deed. En wat er gebeurde als ik de uitkomst in een andere channel gooide. En een andere functie gebruikte. Etcetera.
Comments
Post a Comment